Selasa, 16 Mei 2017

Gegar VaVIVIX lagi

Assalamualaikum dan hai korang

Masih lagi dimood gegar Vaganza VaVIVIX lagi ni. Sebab banyak kan manfaat VIVIX ni so kena la kekalkan momentum VIVIX je dulu.

Meh pantun sikit tengok kena ke dak.

Layang2 terbang melayang,
Terbang melayang dipohon jati
Dari mana datangnya sayang,
Dari mata turun ke hati.

Nampaknya ada kena mengena dgn mata ni dimana VIVIX bertindak menurunkan power rabun.

Testimoni VIVIX vs Rabun



POWER RABUN SAYA MENURUN HANYA DALAM MASA 5 MINGGU
.
Assalamualaikum.

Nama saya Siti Mashidayu. Saya ingin berkongsi dengan anda kisah mengenai mata saya.

Saya mengalami masalah mata iaitu rabun jauh sejak dari tngkatan 3. Kerana saya amat gemar membaca buku dan menonton televisyen. Rabun saya bermula dengan power 100 dan sekarang bertambah hingga menjadi 375

Setelah 5 minggu saya amalkan Vivix sebanyak 2 hari sekali, setengah sudu. Saya merasakan perubahan yang amat ketara pada mata saya. Setiap hari saya sakit kepala. Saya dah tak boleh pakai cermin mata saya lebih dari 2 jam. Kalau tidak, saya akan sakit kepala, mata saya berat dan pening-pening.

Kerana tak tahan sangat, saya pergi lagi berjumpa optometris. Doktor disitu membuat ujian test mata pada saya sebanyak 2 kali, kerana menyedari ada sesuatu yang terjadi pada mata saya. Setelah dikaji, rupanya masalah pening saya berkaitan dengan power mata yang tidak serasi.

Rupa-rupanya power saya sudah menurun sebanyak 50 belah kiri, dan 50 juga belah kanan. Alhamdulillah saya terkejut sangat kerana amat tidak menyangka, selama ni saya beranggapan, bila dah rabun susah nak turun. Makin menaik ada lah. Rupa-rupanya tidak sama sekali.

Saya amat bersyukur dan sekarang saya dah tukar cermin mata baru dan masih mengamalkan pengambilan vivix untuk bebas dari cermin mata dan untuk kesihatan dalaman saya.

Credit: supermom shaklee story

Sayang selalu,

Norzizi Zakaria
SID Putrajaya
Tel:016-7550501
ID:1255928

COD: Putrajaya, Cyberjaya, UITM Dengkil dan Desa Putra

Poslaju: Seluruh Malaysia termasuk Sabah, Sarawak dan Brunei

Untuk memudahkan korang shopping diblog Kak Zizi ni, sila klik Esell di bawah. Happy shopping sayangku


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengedar Shaklee Putrajaya

Mood Lagu Raya

PULANGLAH-AISYAH (Sayang.. Di hari yang mulia ini.. Ku pohon keampunan.. Hanya satu yang ku pinta... Pulanglah)....................

 
Copyright © 2017 Sihat Anggun Vita. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.