Isnin, 15 Mei 2017

Gegaran VIVIX (Testimoni)

Assalamualaikum dan hai korang...

Gegaran VIVIX tidak berakhir di sini. Kak Zizi akan gegarkan korang dengan testimoni-testimoni hebat kesan pengambilan VIVIX yang konsisten dan tak berpaling tadah.huhuhuhu.

1. VIVIX vs Diabetes

Diabetes atau kencing sweet manis adalah penyakit popular menyerang rakyat Malaysia. Diabetes merujuk kepada bacaan gula iaitu glukosa dalam badan kita yang melebihi paras normal. Gula merupakan sumber tenaga bagi badan kita tetapi jika dah berlebih..berlebih lagi dan berlebihan akan menyebabkan masalah kesihatan.

Jadi, bagaimana VIVIX dari Shaklee ini membantu pesakit Diabetes/Kencing Manis?

Dengan campuran resveratrol dan polifenol yang terkandung dalam VIVIX membantu pesakit Diabetes/Kencing Manis dengan manfaatnya:


  • membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak(VIVIX adalah Antioksidan yang POWER). Pengambilan yang konsisten dan berterusan dapat mengurangkan Metabolic Syndrom (Sindrom Resistansi Insulin) yang membawa kepada penyakit Diabetes/Kencing Manis yang disebabkan oleh kerosakan enjin gen.

  • mengawal kepekatan gula dalam darah. Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang selanjutnya memberikan kita tenaga. TETAPI jika pengambilan berlebihan dan tidak terkawal akan menyebabkan kandungan gula dalam darah meningkat. VIVIX dengan kandungan Polifenol (dalam Anggur Muscadine) akan melambatkan pencernaan dan pernyerapan karbohidrat dalam darah dan mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang membawa ke arah penyakit Kencing Manis

  • mencegah pembentukan Protein AGE (advanced glycation end products) yang mana terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Protein AGE ini boleh menyebabkan sel mati, atherosclerotic dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu mekanisma anti penuaan VIVIX adalah dengan memperlahankan pembentukan Protein AGE ini.

  • mengelakkan kerosakan mata dan mengalakkan pemyembuhan luka dimana polifenol yang terkandung dalam VIVIX sangat membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka

Moh la kita lihat testimoni-testimoni pesakit Diabetes/Kencing Manis yang sembuh dengan pengambilan VIVIX yang berterusan.





Sayang selalu,

Norzizi Zakaria
SID Putrajaya
Tel:016-7550501
ID:1255928

COD: Putrajaya, Cyberjaya, UITM Dengkil dan Desa Putra

Poslaju: Seluruh Malaysia termasuk Sabah, Sarawak dan Brunei

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengedar Shaklee Putrajaya

Mood Lagu Raya

PULANGLAH-AISYAH (Sayang.. Di hari yang mulia ini.. Ku pohon keampunan.. Hanya satu yang ku pinta... Pulanglah)....................

 
Copyright © 2017 Sihat Anggun Vita. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.