Isnin, 29 Mei 2017

Kon.sis.ten dan Sa.bar.

Kenapa Perlu KONSISTEN?

Konsisten bermaksud tetap dan tidak berubah-ubah. Konsisten adalah perkara yang WAJIB ada jika kita ingin berjaya dalam apa jua yang kita lakukan.

Konsisten dalam pengambilan vitamin atau suplemen.Perlukah?

Tidak dinafikan walaupun tak ramai tapi ada sesetengah 'customer' yang jangkaan atau 'expectation'terlalu tinggi pada produk yang mereka ambil. Ingin nampak kesan seawal 2-3 hari.

Ini FAKTA ye. Pengambilan vitamin atau suplemen perlu konsisten sekurang-kurangnya 90-120 hari iaitu 3-4 bulan. Kenapa?

Sel hidup dalam tempoh antara 90-120 hari, maka disarankan pengambilan vitamin dengan konsisten dalam tempoh tersebut adalah perlu bagi mendapatkan hasil yang diidamkan(tempoh penggantian sel)

Mulakan dengan program Detox Shaklee bagi proses pembersihan terutamanya usus dan organ dalaman yang lain supaya penyerapan nutrisi diserap pada kadar optimum. Bagi menghasilkan sel-sel tubuh yang sihat(sel baru disamping membaiki sel lama), pengambilan protein adalah disarankan. Dan seterusnya, barulah pengambilan vitamin atau suplemen secara konsisten. Sabar jika masih belum mendapatkan hasil yang diingini. Vitamin memerlukan masa untuk bertindak balas dalam tubuh badan seseorang.


Untuk mendapatkan Set Detox Shaklee boleh  klik DI SINI

Manakala untuk mendapatkan protein Shaklee terlajak laku klik ESP.

Salam Sayang..











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengedar Shaklee Putrajaya

Mood Lagu Raya

PULANGLAH-AISYAH (Sayang.. Di hari yang mulia ini.. Ku pohon keampunan.. Hanya satu yang ku pinta... Pulanglah)....................

 
Copyright © 2017 Sihat Anggun Vita. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.