Isnin, 5 Jun 2017

Kulit Cantik Tanpa Solekan Dengan Set Cantik Shaklee


Salam Ramadhan dan hai semua.

Alhamdulillah hari masuk hari ke-10 kita berpuasa. Kak Zizi harap semoga sampailah kita ke hari yang ke-30 ye.

Meh kita citer pasal Set Kecantikan Shaklee ni mana tau ada yang mengimpikan kulit cantik,bersih tanpa secalit makeup di hari raya nanti haaa gitewww.

Memiliki kulit cantik berseri dan bebas daripada sebarang cela adalah impian setiap wanita di luar sana. Tak kiralah dari yang muda hingga yang sudah berusia, memang mengimpikan kulit yang sihat.

Bagi Kak Zizi memiliki kulit yang sihat dan cantik ini memberikan aura confident yang tinggi bila berdepan dengan orang ramai.

Jadi untuk tidak menghampakan anda di luar sana yang ingin memiliki kulit yang sihat ini Kak Zizi telah senaraikan beberapa Set Kecantikan Shaklee mengikut bajet anda. Jom kita tengok set-set yang telah Kak Zizi senarai pendekkan khas untuk anda semua.

1. Set Kecantikan Diamond
Bagi yang mempunyai bajet lebih, Set Kecantikan Diamond inilah yang paling TEPAT untuk anda. Sebab dalam set ini mengandungi VIVIX dan Collagen Powder Shaklee.

VIVIX
Vivix Shaklee menjadikan kulit anda kekal muda dan berseri-seri(pinkish2 gitu). Satu bonus untuk anda yang mengamalkan vivix secara konsisten. Bukan sahaja dapat kekal cantik dan bebas masalah kulit malah anda juga dapat memastikan kesihatan sentiasa di tahap optimum kerana ikhtiar dengan vivix dapat mencegah daripada penyakit kronik.

COLLAGEN POWDER SHAKLEE
Collagen Powder Shaklee memang terbukti berkesan pada jerawat dan jeragat degil. Bukan sahaja untuk kecantikan, malah ikhtiar dengan Collagen Powder Shaklee ini juga dapat menyembuhkan sakit lutut dan ianya terbukti berkesan. Ada seorang makcik yang menderita sakit lutut yang agak lama, selepas mengamalkan Collagen Powder Shaklee, kulit semakin cerah dan menegang malah sakit lutut yang ditanggung  semakin sembuh. Bak kata omputih 'HIGHLY RECOMMENDED' la senang citer.

Kalau anda berhajat untuk membeli Set Kecantikan Diamond ini boleh klik link dibawah ini


2. Set Kecantikan Platinum
Manakala bagi anda yang mempunyai bajet sedang-sedang aja, Set Kecantikan Platinum inilah yang paling SESUAI untuk anda. Sebab dalam set ini mengandungi ESP, VITA C PLUS, VITA E COMPLEX dan B COMPLEX.



ESP
ESP Shaklee adalah pelengkap untuk kecantikan kulit kerana ianya mempunyai kandungan protein yang tinggi. Protein membantu pembentukan sel-sel baru dalam badan dan seterusnya membantu memastikan kesihatan dan kecantikan kulit sentiasa terjamin.

VITA C PLUS

Sebotol Vita C Plus Shaklee tahan sehingga 6 bulan.Memang jimat dan berbaloi dah di situ. Vita C Plus Shaklee membantu kita untuk mendapatkan tona kulit yang sekata, dan pengambilan secara konsisten akan menjadikan kulit lebih glowing gitu.

VITA E-COMPLEX

Vita E-Complex Shaklee memang terbukti dapat menghilangkan parut dan mengatasi masalah blackhead dan whitehead. Ianya juga boleh dijadikan masker harian. Pengambilan Vita E-Complex Shaklee secara konsisten ternyata membuatkan kulit wajah lebih licin berseri. Sebotol Vita E-Complex Shaklee tahan 4 bulan.

B-COMPLEX

B Complex Shaklee mengandungi set lengkap Vitamin B( 8 jenis). Wajah lebih glowing dan tidak kusam. Disamping itu sebotol B Complex Shaklee tahan sehingga 4 bulan. Ianya juga sebagai anti stress yang dapat mengelakkan jerawat di kulit wajah apabila stress melanda

Jom pakat2 order dengan klik sahaja link di bawah ini.Semudah ABC.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengedar Shaklee Putrajaya

Mood Lagu Raya

PULANGLAH-AISYAH (Sayang.. Di hari yang mulia ini.. Ku pohon keampunan.. Hanya satu yang ku pinta... Pulanglah)....................

 
Copyright © 2017 Sihat Anggun Vita. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.